Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 15, 2012
Image Size
6.0 MB
Resolution
1275×4724
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
17,668 (11 today)
Favourites
1,235 (who?)
Comments
123
×
Welcome back mr. Holmes! by julitka Welcome back mr. Holmes! by julitka
Don't worry Sherlock, you still have billions of fangirls to greet you :P
Add a Comment:
 
:iconravan-vanslaughter:
Ravan-VanSlaughter Featured By Owner Nov 26, 2014  Hobbyist Writer
I can't stop laughing at Lestrade's response xD
This is amazing :)
Reply
:iconvincentsharpe:
VincentSharpe Featured By Owner Oct 5, 2014
fajny art
Reply
:iconmeew3:
Meew3 Featured By Owner Jun 30, 2014
Hahaha, Lestrade!
Reply
:iconfantasyfanrocks1:
fantasyfanrocks1 Featured By Owner May 2, 2014  Student Traditional Artist
Call the priest!!!!
Reply
:iconamadcutie:
aMadCutie Featured By Owner Feb 26, 2014  Hobbyist
Great excuse Mycroft.
Great excuse.
Reply
:icon1996billiejean:
1996BillieJean Featured By Owner Feb 13, 2014  Hobbyist Filmographer
NOT MY DIVISION,CALL THE PRIEST!
Reply
:iconstuff-i-do:
stuff-I-do Featured By Owner Feb 12, 2014
:iconlaughsplz: omg i lost it with lestrade
Reply
:iconiamthephantom1993:
IAmThePhantom1993 Featured By Owner Feb 2, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Decided that Sherlock named the skull Yorick after the famous scene in Hamlet. Sherlock/Yorick forever!
Reply
:iconbuuber:
Buuber Featured By Owner Jan 25, 2014
hard life :D
Reply
:iconfantasyfanrocks1:
fantasyfanrocks1 Featured By Owner Jan 5, 2014  Student Traditional Artist

Ahaha!

-wait, what about molly?

Reply
:iconyamixhikari:
yamixhikari Featured By Owner Dec 26, 2013
lovely :giggle:
Reply
:icondjashba:
djashba Featured By Owner Nov 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awhh ;w;
Reply
:iconkaith-sith:
Kaith-Sith Featured By Owner Nov 7, 2013
They will get over it XD

Mycroft probably knew and is making excuses.
Reply
:iconkicky:
kicky Featured By Owner Oct 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
very good likeness for his brother :lmao:
Reply
:iconclockworkscar:
clockworkscar Featured By Owner Sep 8, 2013  Hobbyist General Artist
comeback, sherlock! COMEBACK!!!!!!!!
Reply
:iconmyricae91:
Myricae91 Featured By Owner Aug 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Oh, I'm sure that after all, they're happy to see him <3
Reply
:iconcrizzifeuerteufel:
CrizziFeuerteufel Featured By Owner Aug 18, 2013
OMG LOVE IT^.^
Reply
:iconfeatherthefurry:
Featherthefurry Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist
lol lestrade XD I cant wait to see everyone's reaction to his return ^.^
Reply
:icondarkangel1819:
darkangel1819 Featured By Owner Jul 28, 2013
Poor Guy X D
Reply
:iconthefedoraalchemist:
TheFedoraAlchemist Featured By Owner Jul 11, 2013
Squeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Sherlock's sitting like L again.
Reply
:iconartdirector123:
Artdirector123 Featured By Owner Jul 3, 2013  Hobbyist General Artist
Yes sherlock, we, the fangirls, will hug you forever when you come back.
Reply
:iconsweediepiejones:
SwEeDiEpIeJoNeS Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
bahahahahahahaha!!....awwwwwww lol this is funny and sad at the same time o.O
Reply
:iconpowalski13:
Powalski13 Featured By Owner Jun 21, 2013  Hobbyist Traditional Artist
My reaction would be Lestrade's... LOL XD
Reply
:iconfoxxyvillain:
Foxxyvillain Featured By Owner Jun 17, 2013  Student Traditional Artist
LESTRADE! XD
Reply
:iconskarlette8000:
Skarlette8000 Featured By Owner Jun 2, 2013
D'aaaaaaaaaw
Gives Sherlock a hug
<3
Reply
:iconjustmeandthetardis:
JustMeAndTheTARDIS Featured By Owner May 31, 2013
Not my division! Ha!
Reply
:iconq3apo:
Q3APo Featured By Owner May 29, 2013
that so hillarious
Reply
:iconacolytepema:
acolytepema Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LESTRADE!!! oh my god!!! haha this is awesome.
Reply
:iconicefireartist:
IcefireArtist Featured By Owner May 5, 2013  Hobbyist General Artist
NOT MY DIVISION
Reply
:iconrain-and-sunshine:
rain-and-sunshine Featured By Owner Apr 30, 2013  Professional General Artist
omg I saw this on tumblr and had to follow the linkback here and comment to let you know how amused I am
Reply
:iconzynischeetwas:
ZynischeEtwas Featured By Owner Apr 29, 2013
lol XD
Reply
:iconruvillie:
Ruvillie Featured By Owner Apr 28, 2013
loool this is just perfect!! XD first ep of season three should look like this!
'not my division call the priest' I can't stop laughing XD
Reply
:iconrubyspirit:
RubySpirit Featured By Owner Apr 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Call a priest? :XD:

Niiiiice

And not true Sherlock! :iconbegplz:

The fangirls are always happy to see you!
Reply
:iconfadingstarlights:
FadingStarlights Featured By Owner Mar 8, 2013  Hobbyist General Artist
um... i'm not sure that's a good thing... fangirls are vicious.
Reply
:iconweeya1:
weeya1 Featured By Owner Apr 6, 2013
Welll....I might stutter and just stair.

I'm just too nice to attack people(unless they started it.)
Reply
:iconphokingreal:
phokingreal Featured By Owner Mar 5, 2013  Student Artist
I'd probably do the same thing as John LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Reply
:iconsheldonian:
Sheldonian Featured By Owner Mar 4, 2013  Student Artist
Oh, Lestrade... don't worry Sherlock, I'm glad you're alive~
Reply
:iconxxizabeexx:
xxIzabeexx Featured By Owner Feb 27, 2013
oh my god Lestrade
Reply
:iconjen-hickster:
Jen-Hickster Featured By Owner Feb 21, 2013  Hobbyist Writer
Donovan: "The freak. managed. reserection."

but Lestrades just epical. it's priceless :heart:
Reply
:iconretarded-bored:
Retarded-Bored Featured By Owner Jan 15, 2013
looks exactly like what they would do in real life!! really good
Reply
:iconfaeyriewings:
Faeyriewings Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist General Artist
hahaha, i laughed so hard! you're brilliant!!
Reply
:icondaguchna:
daguchna Featured By Owner Oct 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Lol, reakcja Lestrade'a xD
Reply
:iconabyssfantasies:
AbyssFantasies Featured By Owner Sep 24, 2012  Hobbyist Writer
last panel is so cute~~~
Reply
:iconbrokenheartfrom1984:
BrokenHeartfrom1984 Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol on the last panel :squee:
Reply
:iconmediumorchid7:
MediumOrchid7 Featured By Owner Aug 25, 2012
:rofl: :lmao:
This is great, just great! :D
Reply
:iconlademence-de-la-vie:
LaDemence-de-la-Vie Featured By Owner Aug 17, 2012
Hahaha, that's great :)
Reply
:iconshibainu4:
shibainu4 Featured By Owner Jul 15, 2012
Nice job. I love it.
Reply
:iconhugmonster341:
HugMonster341 Featured By Owner May 6, 2012  Hobbyist General Artist
Day made. :D And Lestrade's face in particular is priceless . . .
Reply
:iconkuiwi:
kuiwi Featured By Owner Apr 13, 2012  Student General Artist
,jhbj.zskxvbzljhsbfvlzkj.c <3
Reply
:icons0emme0s:
S0emme0S Featured By Owner Apr 10, 2012
I. WILL. LOVE. IT. FOR. ALL. MY. LIFE.
Reply
Add a Comment: